Saturday, October 2, 2010

Det er merkelig hvordan oppvask og klær bare fylles opp på 1-2-3! Spesielt når man bare er en person som skal rydde alt... Nå henger stativet med klesvask her igjen. Har på følelsen det vil kreve sin faste plass midt her på stuegulvet! Typisk...

På mandag begynner skolen, fikk timeplan idag. Gym i første time mandag. Hehe aner ikke helt hva jeg skal forvente.. Det er jo bra vi skal bevege oss, men hva er liksom definisjonen på gym her? Skal jeg ta med meg treningsklær?

Sist uke var jeg i byen å kjøpte meg hvite sko og "doktorfrakk". Dette skal vi liksom gå med i timene. Hmm vet ikke hva jeg syns om det. Skal vi liksom bare gå rundt i seks år å late som vi er leger.. I dag skal jeg gå å kjøpe min helt personlige pinsett (wow) og hansker. Håper stetoskopet lar vente på seg noen år til.. Vil helst slippe å gå med det rundt halsen "for show".

Have a nice day! 

No comments: