Sunday, January 18, 2009

Saquarema

Saquarema, two hours by bus from busy Rio. What did we do?
Suuuurf! relax, eat, surf, sleep, surf some more!



Great octupus, great people, great surf, man this is really a place to go! The secret paradise on earth. If you wanna find the place to be, this is it. Every person who goes there stays longer than intendnig, paradise. The hammock feels so soft in the shadow of the warm sun. This is where life is truly appreciated. Dont tell, just go;)



The puppy on the picture is my new baby! He didn’t have any parents and therefore I had to look after him while I was there. He used to get his small fury head stuck under the door, trying to get out of the garden...

11 comments:

Anonymous said...

Hahahahaha! Jag höll på att dööö när jag såg kortet! Du åker ju inte på vågen, utan efter! :D

/J

Sissil Egge said...

det er det eneste jeg har;) hehe

Kyrre said...

Kjenne eg begynne å bli jævlig sjalu nå. Skummelt.

Solvår said...

Heisann søte deg!
Nå har jeg endelig fått besøkt bloggen din. Du skriver så bra. Morsomt å lese og jeg klarer å se alt for meg. Du er flink til å bruke ord :) Jeg er hjemme nå på Ilseng. For å få litt hvile etter mye stress og farting etter malarian. Går forresten veldig bra med han du vet ;) bado sana hehe. Glad i deg. Stå på og ta godt vare på deg selv. Hils Daniel masse fra meg!!

KLemmer

Elisabeth said...

Hei Sissil :D Får så syyykt lyst til Brasil når eg leser bloggen din(entlig får eg sykt lyst til å reise generelt men) Er dere i nærheten av Ubatuba nå? Ble kjent med en som surfet i Brasil, og de sa det var beste plassen :D Yeah ;) Kos deg på tur tuppa!!

sissil said...

Hehe Kyrre du Kyrre:D Kom deg ud å reis;) Nå har du jobba så masse! Mød oss ein plass! Peru ska ver sykt bra surf! Er der i februar;) hint,hint

sissil said...

Takk for det! Daniel hilser så mye tilbake! :D:D Hvordan gikk det egentlig da du kom tilbake til Zanzibar?? Er så glad du føler deg bedre!

bodo sana, send en dypere forklaring på mail;)

Masse klemmer fra meg!

sissil said...

oi bado sana*

sissil said...

Å Elisabeth! Den meldingen skulle jeg lest før! Vi er nå i Argentina, BA. Ganske langt fra Ubatuba! Der ville jeg gjerne dratt, hadde jeg visst det litt før. Men takk for tipset;) Blir vel nete reise det da:D

Ja, ut på reise igjen! Skal du ut på noe i nærmeste fremtid??

Masse klemmer!=)

Solvår said...

Hei igjen dada!
da er det gjort med han du vet ;). Rart, men gleder meg til ting faller mer på plass. du må lese bloggen min,jeg har skrevet litt om oss i tanzania, og ting som har blitt annerledes fra da vi bodde der. karibu ;)

Elisabeth said...

WOps det var dumt! SKulle tentk å¨å si fra før!! Ja eg skal til Israel i Mars :D Me familien, blir kjekt det!!! Kos deg videre!!! Gler meg til å lese fra tiden i Argentina!!