Sunday, May 4, 2008

Under solen i Afrika...





Til den som var der da jeg besteg et fjell, var der ved min side da jeg var syk, var min mamma, var med på alle reisene jeg absolutt ville dra på, og som har vert den beste team Tanzania partneren en kan drømme om!!! "Nakupenda saaaaaaaaaaaaaaaana!! Rafiki, Dada na Mama Yangu;)" Jeg tror vi vet hvem jeg snakker om...

"Solvår Wennersgård!"

I går da jeg gikk inn på bloggen hennes, stod det de fineste ord om meg! Jeg innså igjen hvor utrolig gode venner vi har blitt under vårt praksisopphold og hvor fantastisk og godt menneske Solvår er!! Det er faktisk ikke 1 person som kjenner meg like godt som henne. Vi har vokst mot hverandre og er nå to tvillingsjeler - to søstre!

Gleder meg til Mandag! Da skal min søster og jeg gjenforenes på Hald i Mandal:D:D gleder meg endeløst! kjempe gla i deg Solli/Orvar;) Stor klem fra Morgan!!!!:D:D

No comments: