Friday, April 11, 2008


Jeg og min team-tanzania kamerat paa zanzibar:D

2 comments:

Stine ♥ said...

Hei! Jeg var en tur i Tanzania i fjor og til høste skal jeg tilbake igjen. Safarien er bestemt, men resten holder vi på å planlegge. Har du tips om ting vi bør se og gjøre i/rundt Dar Es Salaam og på Zanzibar? Hvor bodde dere?

Sissil said...

Heisann! Så ikke du hadde skrevet! :) Ja jeg har supermasse tips!

Vi bodde i en liten leilighet i det lokale området av Dar es Salaam. (Sinza). Det er verdt å besøke noen lokale skoler, kanskje spille litt fotball. Lokale uteresturanter (om du ikke er redd for å bli syk);)

Du burde dra på det store handkraftmarkedet i Kiguweni (er litt usikker på hvordan det skrives) det ligger i alle fall rett i Dar es Salaam!

Om du lurer er det bare å skrive! min mail: sissil.egge@gmail.com