Sunday, August 26, 2007

Hald...

nå sitter jeg her på Hald Internasjonale Senter i Mandal og lurer fælt på når jeg egentlig skal reise... tiden går så forferdelig sent når det er noe man gleder seg til. Eller er det fordi jeg gleder meg? kan det være at jeg bare vil slippe usikkerheten om hvordan det blir? er det fordi jeg bare vil få oppholdet overstått å komme meg hjem igjen? Alle disse spørsmålene surrer i hodet mitt mens jeg sitter på skolen og venter til å dra ut til det fantastiske landet, som jeg har hørt så mye om, men som jeg samtidig hvet så utrolig lite om...

1 comment:

GlenB said...

hey baby...elske dg sissil,eg tror du e nervøse for du egentligt "ikje vil reisa" eg e i allefall nervøse for du ska reisa og grue meg kjempe masse..d e jo ikje rart heller då når kvinnen i mitt liv ska reisa fra meg.. komme t og ble tøft og tungt..håpe du får d fint og tar alle de rette valgene du kan ta...
e kjmpe stolte av dg og beundre dg av heila mitt hjrta. elske dg prinsesså min......Glen Bech